کتاب معماری و طراحی داخلی ساختمان

درباره کتاب معماری و طراحی داخلی ساختمان

در هیاهوی رنگها و سبک ها که در این دهکده اطلاعات هر ساعت با صدها و هزاران عکس و تصویر بر سرمان آور میشود، هرکسی دوست دارد که از این رنگ و لعاب بی نصیب نگردد و کلاهی در خور برای خویش بسازد. گاهی سبک های مختلف ما را به چالش می کشند که کدام سبک بهترین است و …؟ درست است که بعضی انتخاب سبک را سلیقه ای می دانند ولی برای تربیت هر سلیقه نیاز به آگاهی و دانش است. اگر پس از انتخاب یک سبک خاص، اصول و قوانین آن سبک را رعایت نکنیم در یک گردابی از رنگ، بافت، جنس و … غرق خواهیم شد.

کتاب “معماری و طراحی داخلی ساختمان”،  یک منبع جامع برای معماران، دانشجویان و علاقه‌مندان به دکوراسیون است. در این کتاب، اصول معماری داخلی و طراحی مسکونی به‌ طور دقیق بررسی شده و سبک‌های مختلف معماری داخلی معرفی شده‌اند.

همچنین، راهکارهای نورپردازی داخلی و اشتباهات رایج در این حوزه به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته‌اند. این کتاب تکنیک‌های چیدمان فضاهای داخلی و راهکارهای مناسب برای دکوراسیون و ایجاد بهره‌وری بالا در استفاده از فضاهای داخلی را ارائه می‌دهد.

اصول چیدمان در اتاق‌های خواب، اتاق کودک، سالن پذیرایی و آشپزخانه نیز به‌ طور جامع توضیح داده شده است. بخش خاصی از کتاب به موارد مهم در طراحی داخلی آشپزخانه اختصاص یافته‌است، از جمله مثلث کار، نورپردازی مناسب، استفاده از مبلمان آشپزخانه و انتخاب رنگ مناسب.

همچنین، چالش‌های دکوراسیون در آپارتمان‌های کوچک، استفاده خلاقانه در فضاهای محدود، جداسازی فضاهای داخلی با تغییر رنگ و نقش معجزه‌گر رنگ سفید نیز به‌ طور جامع مورد بررسی قرار گرفته‌اند. در آخرین بخش، استفاده اثرگذار از رنگ و بافت در دکوراسیون و معماری داخلی به‌صورت کامل توضیح داده شده است.

با مرور کلی این مباحث، کتاب “معماری و طراحی داخلی ساختمان” یک راهنمای جامع و عملی برای تمامی افراد علاقه‌مند به دنیای دکوراسیون داخلی و معماری خواهد بود.

کتاب معماری و طراحی داخلی ساختمان با نویسندگی محمد رضا بادله مدیر دپارتمان معماری گروه معماری هورمان توسط انتشارات گروه تحقیقاتی و پژوهشی آروین پندار پایا در سال 1401 به جامعه آکادمیک ایران عرضه شد. این کتاب دانشگاهی محبوب درحال حاضر در وبسایت فروشگاهی بوکت، آماده خریداری و کرایه است. لینک خرید از وب سایت بوکت

کتاب معماری و طراحی داخلی ساختمان
کتاب معماری و طراحی داخلی ساختمان

در صورت تمایل به مطالعه  کتاب و آشنایی بیشتربا مباحث مطرح شده در آن ، می توانید پیش نمایش آن را با کلیک بر روی عکس کتاب (روبرو) ملاحظه نمایید.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image